Pannekakedate!

Categories Mat

Flere enn meg som liker å bruke litt ekstra god tid på lørdag morgen..? Det snør og blåser utenfor vinduet mitt igjen idag, og jeg kjenner det frister lite å ut av senga.. For å være ærlig, sitter jeg fortsatt under dyna med kaffekoppen, maccen og Friends surrende på TV skjermen. Ekte lørdag rett og slett. 
Så ja, hva er vell bedre enn å starte dagen med en skikkelig pannekakefrokost? Jeg delte et bilde på insta-story denne uka, da jeg laget pannekaker sammen med skjønneste Susann – og fikk et par spørsmål om oppskrift. Ja, jeg har delt denne oppskriften en million ganger før- men nå gjør jeg det rett og slett igjen. Kun fordi den smaker sjukt sjukt digg. Pannekakedate med Susann etter trening har nesten blitt en slags tradisjon- en tradisjon jeg elsker og alltid gleder meg veldig  til. Hvorfor ikke koble venninnetid med en treningsøkt og god lunsj? Tre ting som gjør meg glad– check! I tillegg, inneholder proteinpannekaker de næringsstoffene kroppen trenger etter en god treningsøkt, og passer derfor perfekt som “post workout meal”. Såå, til dere som ikke har spist lørdagsfrokosten ennå, eller har lyst til å invitere ei venninne på en deilig lørdagslunsj? Bon Apetit. 

Q: Hva er dine lørdagsplaner? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Pannekakedate!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.