I need of coffee!

Categories Trening/helse

God morgen, fine dere Og wow – tuusen millioner takk for responsen på innlegget jeg skrev i går! Tydeligvis flere enn meg som trengte en liten “peptalk” for å forstå hvor de faktisk er, og det gjør meg mer enn glad at dere fikk motivasjonen dere trengte her inne. Igjen, takk for at dere leser det jeg skriver. Det betyr mer enn dere aner. 

Så over til dagen idag. Klokka er snart 07:30, og jeg har en sjukt lang dag foran meg. I natt har jeg ligget våken ca hele natta, jeg fikk rett og slett ikke sove.. Dere vet når man bare ligger å blunder øynene hele natten, og åpner dem sånn hver halvtime for å sjekke om det er morgen? Jepp, sånn. Så ja, idag får jeg virkelig bruk for mine egne tips for å overleve, haha! Planen for dagen er at jeg skal klippe meg litt (noe som absolutt trengs!!), dra på trening med ei venninne, videre på jobb nummer en, før jeg skal avslutte med stengevakt på jobb nummer to. Målet idag er å konsentrere meg om en ting av gangen, planlegge gode måltider og være tilstede i det jeg gjør. Dette blir en fin tirsdag, med masse ting som gjør meg glad og gir meg energi – LETS GO  
 

 

Q: Hva er dine planer for dagen?

2 kommentarer

2 thoughts on “I need of coffee!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.