Favoritt treningsantrekk

Categories Trening/helse

God morgen, mine venner! Ahh, jeg elsker søndager. Flere enn meg eller? Jeg reiste hjem til foreldrene mine i går kveld, for å tilbringe lørdagskvelden hjemme med dem og lille Maia-vennen. Kvelden ble brukt foran peisen med reker, candyking, gullrekka på TV og Maia i armkroken. Haha, jeg sier det bare- pensjonisttilværelsen lenge leve!

Idag derimot, har jeg brukt søndagen på kurs. Nå er jeg hjemme igjen, og skal bruke resten av kvelden på å slappe av og lade opp til ny uke. Det er såå viktig, både for hodet og kropp, og for at den kommende uka skal gå som planlagt. Jeg håper dere også bruker kvelden på å gi kroppen hvile og restitusjon – for det er faktisk noe de fleste trenger å bli flinkere til.

Til slutt vil jeg bare vise dere dette sinnsykt freshe antrekket fra Familiebutikken. Har du sett noe så sporty!? Jeg digger fargekombinasjonene og passformen – alt er bare skikkelig smashing, og jeg følte meg faktisk skikkelig fin i denne fargen (..og det kommer fra jenta som KUN bruker svart!!). Treningsklær trenger absolutt ikke være kjedelig, og bildene under syntes jeg understreker det ganske godt. Link til klærne ligger lengre nede i innlegget. 

Adidas Longsleeve HER // Adidas Tights HER // Sko HER


Fiin søndagskveld, folkens <3 

10 kommentarer

10 thoughts on “Favoritt treningsantrekk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.