De små (u)nødvendige innleggene

Categories Hverdagen

– Kaffe er livet. 
Når jeg tenker over det, er mange av de fineste stundene og samtalene jeg har hatt i livet – med en varm kaffekopp jeg kan holde rundt. Gjett hvem som hadde glemt å kjøpe kaffe til frokosten idag…? Bra, Marie. En positiv ting er at jeg kan drikke masse kaffe på jobb idag, helt uten dårlig samvittighet. Rart hvordan kaffe kan gjøre meg så glad? Kaffe er livet. 

. . . . 

God morgen, mine venner. Jeg har sittet her å skrevet en million forskjellige “tema” innlegg nå, men innser at jeg er best på de hverdagslige innleggene uten så mye betydning. Haha, sikkert veldig interessant for dere..? Jeg skal bli bedre på å være interessant og informativ. Jeg lover. 
Uansett.. Noen som feiret valentinsdagen i går? Tell me all about it! For min del, var gårsdagen “bare” onsdag. Hadde det ikke vært for sosiale medier, hadde jeg nok glemt hele kjærlighetsdagen. Har mer enn nok med seg selv, si! Nei vet dere, jeg har aldri hatt noe spesielt forhold til valentines, så den dagen for meg betyr ikke sånn spesielt mye. Kanskje en dag i fremtiden, vil den bety mer? Who knows. 

Jeg skal straks opp å stelle meg, før dagen starter på jobb. Videre idag skal jeg møte foreldrene mine, kanskje trene litt og besøke ei venninne ikveld. Satser på en fin dag! By the way (bare for å hoppe fra tema til tema her), føler jeg meg skikkelig “grå” for tiden. Håret har jeg ikke gjort noe med på over 1 år, neglene holder på å vokse ut, jeg bruker kun litt hudsminke, bryna vokser og vippene gjør jeg aldri noe med. Jeg kan ikke huske sist jeg bruke penger på klær, eller utseendet generelt. Helt ærlig, har jeg aldri følt meg styggere. Er det i det hele tatt lov å si? Det er i hvert fall sant. Det er vell nettopp derfor jeg fortsetter også, for å være “bare” meg, og føle at det er greit. Bare en liten avsporing der.
Ellers må jeg bare si at jeg setter veldig pris på alle dere som leser bloggen min, til tross for dårlige oppdateringer, rare pauser og mye frem og tilbake. Og hvis det er noe dere ønsker jeg skal skrive om så håper jeg dere sier ifra! Det er ingenting jeg heller vil, enn å lage innhold dere setter pris på – så let me know!


There is nothing so brave in the whole wide world, as a candle daring to live on in the wind.

 

Vi snakkes <3 

1 kommentar

1 thought on “De små (u)nødvendige innleggene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.