Helga på hytta

Categories Hverdagen

Denne helga trengte jeg. Dere vet når skuldrene er så høye på stress at de ikke en gang faller når kroppen sover? Ca sånn følte jeg det før helga. Nå derimot? La oss bare si det er lenge siden jeg har følt meg så full av glede og takknemlighet. Så ja, jeg sier det igjen; denne helga trengte jeg. 

Som noen av dere kanskje har sett på Instagram, har jeg brukt helga på hytta sammen med ei av mine nærmeste og beste venninner, Andrea. Tilfeldig eller ikke, valgte vi rett helg å reise på. Bare se på bildene under!  Været, lyset og sola har vært helt sinnsykt vakkert hele helga, og jeg har virkelig fått opp øynene for hvordan naturen, og alt den gir, påvirker meg. Jeg blir oppriktig fasinert og glad av fint lys, solstråler, glitter i snøen og flammer i peisen. Slike ting er verdt å legge merke til og nyte. Jeg lover, du vil bli overrasket over hva det gjør med deg. 

Min favoritt “hytte ting” er samtalene ved frokostbodet på morgenkvisten. Mobilen ligger til lading et sted, TV`n er svart, og man fokuserer kun på samtalen. Kaffekoppen blir fylt opp et par ganger ekstra, mens man snakker om alt fra A til Å, spiser og nyter. Jeg elsker det. Andrea og jeg har to vidt forskjellige liv, sett fra utsiden hvertfall – samtidig har jeg aldri møtt noen som er så lik meg selv, innvendig. Sjelevenner er et beskrivende ord tror jeg. Vi kan snakke i timevis om tanker, meninger og følelser. Jeg vet at Andrea alltid lytter, forstår og hjelper meg, uansett hva. Gud så heldig jeg er. Slike venninner er spesielle.
 
 Takk for disse dagene, Andrea – jeg er så heldig som har deg <3

Processed with VSCO with av8 preset

Processed with VSCO with av8 preset

Processed with VSCO with av8 preset

Processed with VSCO with av8 preset

Processed with VSCO with av8 preset

Processed with VSCO with av8 preset

Processed with VSCO with av8 preset

Q: Hva har du gjort i helga?

1 kommentar

1 thought on “Helga på hytta

  1. Kom over instaen din og bladde meg videre til bloggen. Prøvde å lese litt om deg, for at jeg skulle unngå å spørre… men fant ikke noe. Lurer egentlig bare på hva som har skjedd med ansiktet ditt?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.