Legday & Sjokkis!

Categories Hverdagen

F I N A L L Y   F R I D A Y ! ! 
Er ikke fredagsfølelsen bare verdens beste følelse? Jeg syntes det. Jeg har brukt morgenen på å redigere litt bilder og klargjøre litt blogginnlegg til dere, som kommer i løpet av helga. Jeg har mye gøy på lager som jeg gleder meg til å vise dere! Det som er så deilig med å våkne tidlig, er at man får gjort slike ting på morgenen, og dermed alltid ligger litt i forveien. Rutta blogger sa du?? 😉

Planene for helga er lagt og jeg tror det blir noen veldig fine dager. Jeg starter fredagen med litt jobb, før jeg skal kjøre en skikkelig legday med tunge vekter, sammen med skjønneste Susann. Det blir såå digg å få trent litt styrke igjen, så den økta ser jeg virkelig frem til! Følg med på instagram (marievigebo), så legger jeg ut økta på instastory, til de av dere som ønsker å teste den ut. Jeg skal også oppdatere dere på vegetar/veganer-prosjektet i løpet av helga tenkte jeg! Noen som er spent på å høre hvordan det har gått? 

Ellers skal fredagskvelden nytes med besøk, sushi og sjokkis. En kveld etter min smak med andre ord! Jeg håper dere får en deilig fredag og en suuperfin helg,  alle sammen ♡ Og helt til slutt, tusen hjertelig takk for at dere leser bloggen min. Dere motiverer meg hver eneste dag, det skal dere vite! 


 



.. Ikke glem å like bloggen min på Facebook HER , hvor jeg publiserer de nyeste innleggene med en gang de kommer på bloggen!
… Og følge meg på Instagram HER

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Legday & Sjokkis!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.