Dagens utfordring fra meg til deg!

Categories Trening/helse

T O R S D A G 07:36 


God morgen, mine venner! Jeg legger meg flat og beklager for null innlegg i går, men “livet skjer” – haha jeg vet jeg sier det mye, men det er så sinnsykt bra sagt syntes jeg. Det er tidlig og jeg skal straks avgårde på kurs, hvor jeg skal være i hele dag. Senere skal jeg prøve å få inn ei treningsøkt, før jeg skal bruke kvelden hos ei venninne. Dagene går virkelig i ett om dagen, men jeg føler likevel jeg klarer å ikke stresse! Jeg jobber veldig med hodet mitt om dagen, og har aktivt gått inn for å trene opp mentalitet og tankemåte. Jeg tror det er noe av det viktigste man kan gjøre – å bli venn med sitt eget hodet, forstå seg selv og sine egne reaksjoner i ulike situasjoner. Jeg tror det har mye å si, både i forhold til trening, resultater og progresjon – men også i livet generelt. Jeg tenkte å lage et lengre innlegg om nettopp dette med tankesett og mental trening – med spesifikke tiltak jeg bruker selv. Om noen er interessert? ♥​ 

Anyway, nå snakker jeg meg bort her.. Jeg tenkte egentlig bare å ta opp en liten ting før jeg løper ut døra. Nemlig dette med å dra hverandre opp, skryte av de rundt seg, ikke snakke ned dem som velger å gå en litt annen vei enn deg selv – det å gi andre mennesker motivasjon til å satse, og nå sine mål og drømmer. Det høres kanskje “stort og klisje” ut, men det trenger det ikke være. Det trenger ikke være de største drømmene eller målene heller – det kan være alt fra å stå på en eksamen, bli sykepleier, starte eget firma, satse på youtube, eller slippe alt du har i hendene å dra ut i verden. Alle har drømmer, og jeg er så sinnsykt FOR å heie frem alle som tørr å satse på dem. Du har (sannsynligvis) ett liv, og det å da vie det livet til noe som gjør deg glad, motiverer deg og gir deg mestringsfølelse – fortjener all skryt og fremsnakk i verden! Er dere ikke enige? Små ord kan gjøre så utrolig mye for de rundt deg. Så dere – om det er å legge igjen en kommentar på instagramkontoen til en person du syntes gjør en god jobb, eller gi et kompliment til en ekstra god person på jobb – do it! Det tar deg max 3 sekunder, og kan faktisk gjøre hele dagen til et annet menneske. Dagens utfordring fra meg til dere ♥​  Tar du den?
 

Q: Hva er din største drøm?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.