Uperfekte piker

Categories Hverdagen

God søndagsmorgen, fine dere ♥​ 
Jeg ville egentlig bare titte innom for å si at jeg lever, og at jeg kommer sterkere tilbake veldig snart. Jeg er en av mange heldige som har måtte gjennomgå en skikkelig influensa den siste uka, og har rett og slett ligget under dyna siden onsdag. Om jeg er lei….? Heldigvis slapp feberen taket i går, og nese-og hals ser ut til å følge med. I går dro jeg på julebord med jobben, litt sånn halvveis rusa på paracett – noe som gikk overraskende greit, og var veldig hyggelig! Jeg var flink og kledde meg godt, tok det rolig og dro hjem tidlig – så var ei veldig fornøyd jente som våknet opp idag kan man si! Planen idag er å kjøre en siste avslappningsdag, så kroppen er klar for mandag, ny uke og masse spennende planer jeg gleder meg til å fortelle dere om! Elsker hvordan mandag alltid gir oss en ny sjanse til å takle livet – det er så fint. 

Ellers så ville jeg bare komme med et aldri så lite søndagstips til dere! Jeg anbefaler rett og slett alle å følge “Uperfektepiker” på Snapchat. Mange har sikkert fått med seg dette allerede, da det har vært mye oppe i media den siste uka – men jeg kjører på likevell, da dette er noe absolutt alle bør få med seg. Uperfektepiker er en snapchat-konto med 17 fantastisk fine, inspirerende jenter, som snapper om hverdagen og livet, på en 100% ærlig og ekte måte. Alle jentene har ulike temaer og problemstillinger de snapper om, og tar for seg hvert sitt syn på en ekte og u-filtrert hverdag. Det fine med dette prosjektet, syntes jeg – er at jeg tror alle kan kjenne seg igjen i noe, eller i det minste lære seg å forstå mennesker litt bedre. Jeg elsker konseptet, og disse jentene er i mine øyne, ekte forbilder. Ufiltrert, ekte, ærlig og vakkert. 

Dere finner facebooksiden til prosjektet HER 
Ellers ønsker jeg dere alle en superfin søndag, så blogges vi så fort jeg kommer meg på beina igjen ♥​ 
 

Q: Hva syntes du om “Uperfektepiker” prosjektet? 

3 kommentarer

3 thoughts on “Uperfekte piker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.