En ekstra fin fredagsmorgen!

Categories Hverdagen

Er det ett sted på sørlandet dere burde besøke, er det nettopp dette stedet her. Fabriken i Vennesla. For et utrolig avslappende, fint, annerledes og utrolig kult sted! Jeg startet fredagen min her idag, sammen med min beste venninne Andrea, og kunne faktisk ikke fått en bedre start på helgen. Vi spiste frokost/lunsj, og ble sittende å prate i timevis, as usual he he. En perfekt start på året, og på årets første jobbhelg for min del ♥♥​

For meg er stemningen veldig viktig når jeg skal kose meg “ute” med venner eller familie. Det å måtte skrike til hverandre over bordet, med liste-popp på full guffe, en haug av mennesker som skravler hull i hodet på hverandre, babyer som skriker, lite plass og fult kaos – ødelegger såå mye! Jeg tror vi alle kan kjenne oss igjen i akkurat det der, right..? Slik er det absolutt ikke her, noe jeg elsker det for. I tillegg har de laget en slags butikk inne i lokalet, hvor de selger de vakreste ting. Tro meg, jeg kunne kjøpt ALT de selger der. Forrige gang jeg var her lagde jeg faktisk er liten vlogg, så om dere ønsker å se mer av lokalet, kan dere se den HER. 

Processed with VSCO with 5 preset

Processed with VSCO with a9 preset

Processed with VSCO with 5 preset

Processed with VSCO with a7 preset

Processed with VSCO with av8 preset

Q: Hva er deres planer for helgen? 

3 kommentarer

3 thoughts on “En ekstra fin fredagsmorgen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.