Jeg klarte det!!

Categories Trening/helse

God morgen fineste dere, og GOD HELG!! Jeg elsker korte uker, og selvom mandag er tirsdag og søndag er mandag (..?), er det alltid digggg med helg. 
 Jeg våknet veldig tidlig idag, og har rett og slett brukt morgenen på å slappe av og planlegge dagen. Forteller mer om dagens planer senere, for jeg tenkte nemlig å ta med meg kameraet idag!

Det jeg egentlig skulle fortelle dere idag, har jeg faktisk gledet meg veldig til å dele. For, det siste halvåret har jeg, som noen av dere kanskje vet, studert “Helse-og fitnesstrening” på Universitetet. Det har vært et ekstremt intensivt halvår, og læringskurven har vært enorm. Jeg hadde egentlig forberedt meg på å ikke komme inn på studiet, men da de ringte meg dagen etter studiestart og spurte om jeg ønsket plass likevell, heiv jeg meg rundt og møtte opp dagen etter. Til de av dere som lurer på hva dette studiet handler om, så blir du altså Personlig Trener med “litt ekstra” kostholdserfaring. Jeg har hatt 6 eksamner på et halvt år, både praktisk og teoretisk. Jeg har blitt kjent med en haug av råe mennesker med samme interesse som meg selv, blitt inspirert, motivert og lært helt sinnsykt mye på veldig kort tid. Alt dette, samtidig som jeg har jobbet på treningssenter og har trent selv. Er det lov å være stolt eller!? I går fikk jeg svar på siste eksamen, og har nå fått bekreftet at jeg har stått på alle 6 eksamnene, og kan kalle meg Personlig Trener. 

Det høres kanskje rart ut, men for meg er dette noe å være stolt av. Jeg startet med trening for snart 4 år siden, helt uviten om at dette skulle bli min vei, “bransje” og største interesse. Jeg fant noe jeg var flink til, noe jeg mestret- noe som gav meg noe. Det har vært en helt sinnsyk reise med både oppturer, nedturer, knall og fall – men jeg har aldri gitt opp, og det er nok det jeg er aller mest stolt av idag. Å få en utdannelse, og et slags bevis på at jeg faktisk kan dette har vært et mål de siste årene – og nå har jeg det. Jeg kunne virkelig ikke bedt om en bedre start på 2018, og gleder meg til å bygge videre på min reise. Dette skal bli et bra år ♥

Processed with VSCO with a5 preset

Det er lov å være stolt av seg selv av og til, folkens – det er viktig!!

Q: Hva er du stolt av å ha fått til i året som gikk? 

1 kommentar

1 thought on “Jeg klarte det!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.