Den store kvelden!

Categories Hverdagen

God morgen, fine dere! Hadde dere en fin julekveld i går? 
1.juledag er alltid så deilig og rolig- jeg elsker denne dagen. Julefilmer på tv, total avslapning, null stress, bare masse godis og kos. Finnes det noe bedre? Det er så viktig å nyte disse dagene nå mens de er her, for før vi vet ord av det løper vi fra jobb til trening igjen. Hverdagen utgjør faktisk 98% av året vårt, så de 2% med jul skal jeg virkelig passe på å nyte fullt ut – og det håper jeg dere også gjør ♥​♥​

 Jeg ville egentlig bare stikke innom å ønske dere en god jul, og vise dere et par bilder fra gårsdagen. Jeg hadde en deilig og rolig julaften sammen med min lille familie i år, og jeg koste meg såå mye. Vi var i kirken, spiste torsk til middag, riskrem med mandel til dessert, fikk uventet besøk av nissefar og avsluttet kvelden med litt quiz. Jeg er såå takknemlig for alt og alle rundt meg, og passer på å ikke ta alt det fine forgitt. Nå skal jeg bruke tiden med lillesøster, frem til hun reiser tilbake til militæret imorgen. Vi snakkes ♥​


Q: Hadde du en fin kveld i går? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Den store kvelden!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.