Julegavetips!!

Categories Hverdagen

God morgen, søte!
Noe andre som feiret Lucia-dagen i går? Jeg startet dagen med ei god treningsøkt på overkroppen, dro rett på jobb, for så å bruke resten av kvelden sammen med to av mine beste venninner. ​Det har blitt en liten tradisjon med julegrøt, baking og julefilm – og tradisjonen tro, var det akkurat det vi gjorde i går også. Kvelder som denne går rett i minneboka, og gir meg så utrolig mye glede. Absolutt et fint tips til dere som sliter med hva dere skal kjøpe til venner og venninner til jul – gjør gaven om til en opplevelse. Kanskje det blir en fin tradisjon? Jeg elsker slike dager hvor man får gjort litt av alt, og la meg i senga i går kveld med et stort smil om munnen. En av de fineste onsdagene på leenge  
 

Processed with VSCO with m3 preset

OPPSKRIFTEN PÅ DISSE DEILIGE LUSSEKATTENE FINNER DU < HER >. 
♥ 

Processed with VSCO with f2 preset

Okei, jeg blogget om dette i fjor også – men jeg må rett og slett bare gjøre det igjen. Til de av dere som ikke har sett “Snekker Andersen og Julenissen” ennå, så anbefaler jeg dere å gjøre det i år. Dette er en av de koseligste julefilmene jeg vet om, og spesielt da siden jeg allerede kjenner til historien fra jeg var liten. Jeg får liksom en sånn ekstra fin nostalgisk julefølelse i hele kroppen. Jeg kan nesten love julestemning her altså! 

Q: Hva er din favoritt julefilm? 

1 kommentar

1 thought on “Julegavetips!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.