hits

Ferdig trent p 30 min - fullkroppsprogram!

  • 11.12.2017, 07:52

God morgeen, 11 desember <3 
Kom blne, kom jente kom guuuuttt, snart kommer jula til.... neidaa.
Okei folkens, noen som er vkne og klar for ny uke?? Mandagen er tilbake, jobbhelga er over, og jeg vknet nettopp fra 9 timer deilig svn. Shit det var digg! Imorgen har jeg siste eksamen fr jul, s dagen idag skal brukes p skolen for lese, lese, lese - men frst skal jeg innom treningssenteret for ei skikkelig mandagskt p bein/rumpe. Det er s morro tenke tilbake p hvor mye jeg hatet (ja hat er et sterkt ord, men det er nettopp det det var..) trene bein for bare et halvt rs tid siden. Nr jeg slo meg til ro med at jeg ikke var like sterk i underkroppen som i overkroppen, og la opp treningen deretter - kom resultatene, gleden og motivasjonen for trene bein mer og mer! N har jeg kt vektene i alle velser, og fler meg bare sterkere og sterkere for hver kt som gr. Det er jo tross alt beina mine som skal bre meg resten av livet, s dem er det viktig ta godt vare p, tenker jeg. 

Som jeg skrev til dere igr, hadde jeg kun tid til ei kort kt fr jobb - noe som resulterte i ei intensiv fullkroppskt med fokus p utholdende styrke. Pulsen steg fort og jeg ble skikkelig fornyd med resultatet, og tenkte derfor dele kta med dere. Utrolig hvor mye man fr gjort p bare 30-40 min, om man bare er effektiv nok og legger inn det ekstra lille sttet.

GRSDAGENS FULLKROPPSKT : 
  Oppvarming med strikk : kick back/side kick + stretching 
Trisett: Frontby/ militrpress/ stende roing 10 x 3
Supersett: Step-up p benk med ekstra vekt/ triceps push-down 12 x 3 
Supersett: nedtrekk/ beinpress 10 x 3 


Trisett: Tre velser rett etter hverandre, uten pause. Pause mellom hvert sett. 
Supersett: To velser p rad, fr pause mellom hvert sett. 

Her jobber du effektivt, med korte pauser, lettere vekter og hy intensitet. Kjr p, og vips s er du ferdig fr du vet ord av det. Skikkelig digg kt nr du ikke har tid til vre p treningssenteret i timevis. Test den da vell! 

 

Victoria Larsen

11.12.2017 kl. 09:59
Flott treningsprogram! :-)

Search

Bloggdesign