Pause fra trening

Categories Hverdagen

SØNDAG 03.DESEMBER

Okei dere, jeg har offisielt ikke trent (eller vært i noen form for fysisk aktivitet) på 12 dager. For meg som studerer trening, jobber på et treningssenter OG vanligvis trener rundt 5 økter i uka selv, er det gaaanske godt gjort. Helt ærlig, er jeg faktisk dritstolt av meg selv som har klart å lytte til kroppen. Samtidig som jeg vet det har vært det rette, og at jeg sannsynligvis bare hadde gravd min egen grav med å trene på syk kropp – har det søren meg vært en prøvelse! Aner dere hvor lyst man får til å ta en økt etter jobb, når man bruker hele dagen på å snakke med glade energiske mennesker på et treningssenter?! Jeg blir like overrasket hver dag, over hvor mye treningsglede, energi og imøtekommende mennesker man finner på et gym. Helt klart en egen rase! Det er ingenting som inspirerer meg mer. 

Såå ja, nå kan dere tro jeg gleder meg til treningsglede, overskudd, energi, endorfiner og motivasjon igjen! Bare litt til nå, så er jeg i gang igjen – forhåpentligvis
Idag derimot, er det søndag og jeg våknet for ikke så lenge siden. Senere idag skal jeg på julemarked og julegrantenning med foreldrene mine, før vi skal videre på familiebesøk. Perfekt 1.søndag i advent. Håper dere lager dere en fin søndag, og nyter hvert sekund av denne adventsperioden – det er jo tross alt et helt år til neste gang, hehe..
 

# by the way, har jeg fått heeelt hekta på makeup-tutorials på youtube mens jeg har vært syk! Haha gud hva jeg finner på... Jeg har sikkert sett en million videoer av både norske og utenlandske makeup-vloggers, og blitt sååå inspirert!! De er SÅ sinnsykt flinke, og ser på sminke på en veldig veldig fin måte syntes jeg – ikke som noe de må bruke for å føle seg bra, men mer som “kunst” og en hobby! Det er såå kult, også digger jeg å se at de virkelig er like komfortable uten sminke også. Inspirerende altså! Jeg ble altså inspirert til å teste ut litt nye produkter, gjøre en liten forandring i sminkepungen og prøve litt nye looker – og jeg er sååå fornøyd med alle produktene jeg har testet til nå! Hvis dere er interessert i at jeg skal legge ut noe av det jeg har testet – legg igjen en kommentar, så fikser jeg det. Ellers burde dere sjekke ut kanalene til Celina Karine, Agnes Louise, Eveline Karlsen og Sanne Skar – mine norske favoritter. 

Liiite tb til fjortiz-Mary med foundationlips og trutis der ja

 

1 kommentar

1 thought on “Pause fra trening

  1. Må bli flinkere til å ta treningsfri selv. Ikke bare når jeg er syk, men ellers også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.