HELLO DESEMBER!!

Categories Hverdagen

Heiii fine fine fiiine dere!

Gud som jeg har savnet å oppdatere denne bloggen nå!! Den siste tiden, som noen kanskje har fått med seg, har det skjedd litt for mye på en gang.. Jeg har måtte prioritere litt, og rett og slett vente med å oppdatere, ta bilder, skrive og bruke tid på alt det jeg syntes er aller gøyest å drive med. I går klokka 11.00 var jeg endelig ferdig med Anatomi-og Fysiologi eksamen, og kunne for første gang på lenge senke skuldrene, hvertfall litt. Jeg har jo midt i den værste eksamensperioden, vært syk i tillegg – noe som ikke akkurat har gjort ting så veldig mye enklere.. Så ja, de siste ukene har jeg egentlig ikke gjort noe annet enn å ligge i senga, lese pensum så godt jeg har kunnet, prøvd ut alle metoder for å bli frisk, og vært på de forelesningene jeg har hatt muligheten til. Høres gøy ut, hæ? 

Men nå dere, nå er desember igang, jeg er på bedringens vei, er ferdig med 5/6 eksamner og skal prøve å nyte denne fine måneden så godt som overhode mulig! Jeg er såå giira på alt det gøye som skjer fremover, at jeg nesten ikke klarer vente. Jeg blir seriøst som et barn i jula – det er virkelig det beste jeg vet!! Så ja, dere kan jo tenke dere hvor glad jeg var etter eksamen igår. Jeg startet desember på cafè med Susann, før jeg dro videre til Adine for en skikkelig 1.desember-kveld med julekalender på tv, pepperkakebaking og masse masse julestemning. Kvelden var heelt perfekt, og jeg kunne faktisk ikke fått noen bedre start på desember. 


Idag er det lørdag, jeg har hatt en lang og god morgen, og planlegger en rolig formiddag! Jeg skal nemlig i bursdag ikveld, og må samle energi til det da kroppen ennå ikke er heelt frisk. Jeg gleder meg hvertfall til å gjøre noe litt annet enn å ligge inne å bli frisk, så ser frem til en veldig fin kveld! 
Håper dere også lager dere en fin dag, så blogges vi (forhåpentligvis) igjen veldig snart –  Lots of love. 

Q: Hva brukte du din 1.desember på? 

1 kommentar

1 thought on “HELLO DESEMBER!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.