Grove vafler, anatomi & ukesvlogging?

Categories Mat

God morgen, tirsdag 
Jeg er sååå glaaad, fordi gjett hva?? Jeg føler meg endelig mye bedre!! Jeg dro tilbake til leiligheten min igår, og brukte dagen på litt typiske mandagsting. Siden jeg ikke fikk startet uka med trening, som jeg vanligvis gjør – måtte jeg finne andre måter å starte uka bra på. Jeg fikk fylt opp kjøleskapet, hentet et par pakker som lå å ventet på  postkontoret og fikset et par ting i byen. Jeg avsluttet dagen med å tenne lys i hele leiligheten, koke en stor kopp ingefær-te, sette på litt julemusikk og lese til eksamen – før jeg havnet tidlig i seng. Målet nå, er bare å ikke gå for hardt ut. Jeg skal la kroppen bygge seg ordentlig opp og sette de mest nødvendige tingene først. Jeg har anatomi-eksamen på fredag, noe som absolutt må komme først nå. Jeg er uansett sykt takknemlig for at kroppen min spiller på lag igjen, det er såå deilig!! 

Idag står eksamenslesing og jobb på dagsplanen. Håper alle lager seg en finfin tirsdag, og nyter siste uka av November. Tenk, til fredag er det 1.desember!! Wææ, det skjer såå mye gøy i desember at jeg nesten ikke klarer å vente. Vurderer forressten å ukesvlogge hele desember, siden det skjer så mye gøy – hva syntes dere om det?? Legg igjen en kommentar ♥

G R O V E   V A F L E R  ; 
2 EGG
60 g HAVREMEL
20 g HAVREGRYN 
2 gode ss KESAM
2 ts SUKRIN (eventuelt 1/2 banan, eller annen søtning)
1/2 ts KANEL 
1/2 ts KARDEMOMME
1 ts BAKEPULVER 
Væske (vann/lettmelk) til passe konsistens


// Oppskrift innspirert av Linda Stuhaug 


 

1 kommentar

1 thought on “Grove vafler, anatomi & ukesvlogging?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.