Fredag, selvpleie & bli-frisk-tips!

Categories Mote

Hallaa, og god fredagskveld, fra ei som mildt sagt er RIMELIG lei av å ligge stille og ikke gjøre en dritt. Jeg lovet egentlig meg selv å ikke klage i dette innlegget, så sykdomspraten stopper her. Sååå, noen som har sett på Truls à la Helstrøm eller?? (fin overgang ;)))?) Jeg sitter og ser på det akkurat nå skjønner dere, og gud bedre for en gøyy kombo – jeg digger det!! Ler høyt for meg selv her jeg sitter (..er ikke mer som skal til at the moment, si!) Haha…
 
Som dere sikkert forstår har jeg ikke all verdens nytt å meddele, dessverre.. Jeg har brukt dagen på å slappe av, lest litt til eksamen, vært på butikken med pappa (fremgang!! stolt av den ja), og badet. Haha yess, det har seg sånn at vi har verdens diggeste badekar her hjemme hos familien – noe jeg bare måå benytte meg av når jeg først er hjemme. Jeg har derfor brukt ca 70% av dagen på å pleie hud, hår, negler, you name it… Sykt digg! 

Helt til slutt, vil jeg bare komme med et lite tips til alle syke sjeler der ute. Jeg har på en måte klart å slå meg til ro med at jeg skal slappe av resten av helgen, noe som i seg selv, faktisk gjør alt litt lettere! Dere vet når man går rundt å stresser over hvor lite man får gjort og ikke orker – så prøver man, må avslutte, får dårlig samvittighet og ender bare opp med å føle seg verre enn man i utgangspunktet var..? Akkurat det der har jeg gjort  mange ganger – og det gjør absolutt ingenting bedre. For at kroppen skal bli frisk, må faktisk hodet også slappe av. Kropp og sinn, hører sammen som hånd i hanske – det er viktig å ikke glemme! Og nettopp derfor, skal resten av kvelden brukes forran tv`n, sammen med familien, litt goddis og Maia på fanget. Fiin fredagskveld til dere også <3 

 

Q: Hva er dine planer for kvelden?
 

5 kommentarer

5 thoughts on “Fredag, selvpleie & bli-frisk-tips!

  1. Hei! Har du noen tips til hvordan man kan holde motivasjonen oppe nå på vinteren? Merker at jeg blir sliten bare av tanken på å dra ut i regn/snø… 🙂

  2. Janne Breland: Tusen takk, det har jeg absolutt!
    Ja, det er veldig sant, og det har jeg virkelig fått gjort nå 😀 Ønsker deg en fin mandag videre!

  3. Camilla: Supert spørsmål! Jeg jobber med et innlegg om dette akkurat nå, og håper du får svar på det du lurer på der 😀 Ha en fin kveld <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.