20 Random Facts About Me!

Categories Mote

1.  Jeg jobbet 1,5 år på undertøysbutikken Change Lingerie, da jeg bodde i Oslo. 

2.  Jeg er veldig rastløs, og leter alltid etter noe nytt. Utrolig irriterende til tider, samtidig som jeg liker alt jeg får opplevd. Håper jeg finner roen en dag da – bare ikke ennå! 

3.  Jeg har aldri hatt kjæreste 

4. Jeg er ikke en av dem med verdens største vennegjeng! Jeg vil si jeg har litt færre, ekstra nære venner – noe jeg er veldig veldig takknemlig for! 

5. En av mine største passions er foto, redigering, tekst og grafisk design. Så hvis jeg kunne velge fritt, hadde drømmejobben vært å kunne koble sosiale medier, foto, tekst, trening og helse. 

6. Guilty pleasure: Duftlys med lukt av cinnamon. Altså finnes det noe bedre!?!?!

7. Jeg teller og regner alltid med fingrene (..og synger gange-sangene fra barneskolen i hodet på butikken). Ikke noe tall-menneske for å si det sånn! 

8.  Jeg ELSKER brød – og egentlig alt av gjærbakst. Dette er faktisk helt krise, da det ikke finnes noe som heter stopp. “Alt med måte” kan bare gå å legge seg, for her kan jeg gjerne spise et helt brød, eller et par brett kanelboller, om muligheten byr seg. Extra funfact; når jeg reiser hjem til familien i helgene, velger jeg av og til brød med brunost som lørdagsgodt, når resten sitter å spiser sjokolade og candyking. Hahah gud

9.  Jeg velger heller en rolig lørdagskveld med familien, gode venner, eller alene for den slags skyld – enn fest, alkohol og byen. 

10. Jeg er ikke så glad i å se på film, og gjør det så og si aldri (bortsett fra julefilmer daa, det er såå koselig!!)

11. Apropos julefilmer; Reisen til julestjernen og Snekker Andersen er mine favoritt-julefortellinger. 

12. Ingenting gir meg ro i sjela, som fyr i peisen. Gjett om “peis” er noe jeg skal huke av når jeg (forhåpentligvis) en dag skal kjøpe egen leilighet da!! 

13. Jeg har hatt ca 264860 blogger, og har vært innom alt som finnes av plattformer! Trives veldig godt her jeg er nå da :))

14. Persimon er min favorittfrukt i hele verden, og på denne årstiden spiser jeg ofte 2 hver eneste dag.. Det er smaker jo sååå godt!!!

15. Jeg trives veldig godt i eget selskap, og er faktisk ganske avhengig av tid helt for meg selv (kanskje ikke så rart punkt nr. 3 fortsatt dukker opp…?) 

16. Jeg skriver alt ned i “notater” på telefonen min. Notat-appen min er full av tanker, lister, ting jeg må huske, random ting.. you name it! Jeg elsker notat-appen <3 

17. Jeg har bodd i Oslo i 2,5 år, og savner Oslo-livet og alle de fine vennene mine der, hver eneste dag! 

18. Hadde jeg brukt like mye tid på eksamen, pensum og skolearbeid, som jeg bruker på blogg, redigering, bilder og sosiale medier – hadde jeg garantert fått A på eksamen…
 

19. Jeg blir direkte lykkelig av godt blogg- og instagram materiale. Haha er det mulig Marie... 

20. For bare litt over et år siden klarte jeg nesten ikke gå ut døra uten hair-extensions, vippeextensions, spraytan, gelenegler og et tonn med sminke. Nå, trives jeg nesten bedre uten sminke i det hele tatt. Haha, things change…! 

 

1 kommentar

1 thought on “20 Random Facts About Me!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.