Min søndag & litt julepreik

Categories Mote

…Da var allerede søndagskvelden her. Jeg vet jeg sier det hele tiden – men gud så fort tida flyr!! Det er nesten så jeg er redd for å sitte der 1.januar og ikke ha fått med meg at jula i det hele tatt har vært her.. Nei, det kan jeg faktisk ikke la skje. Eller, det skal ikke skje. Jeg har allerede lagt masse planer i desember, med både venninnekvelder, julemarked, filmkvelder, bakedager og gaveshopping. Her er målet å presse inn så mye som mulig, på jakt etter julestemningen man hadde som liten. Planen er å blandt annet å se på barne-tv, åpne julekalender, pynte pepperkakehus, høre på julemusikk og drikke julebrus – heele desember!! Jeg vokser aldri opp når det kommer til juleforberedelser – og det har jeg ingen plan om å gjøre heller. Ååå jeg gleder meg sååå

Okei nå snakket jeg meg greit bort her.. søndag ja. Helga har vært veldig fin, og jeg føler jeg fått mye ut av dagene! Fredagskvelden ble brukt hos ei venninne, med total avslappning, gullrekka på TV og sushi til middag. Lørdag formiddag dro jeg på trening, gjennomførte ukas kondisjonsøkt og tok en liten bytur etter trening. På kvelden “jobbet” jeg som servitør i en 60-årsdag, noe som endte med en liten tur innom byen på vei hjem. Idag, har jeg gått en liten tur med ei venninne, før jeg tok bussen hjem til mamma og pappa hvor jeg sitter å koser meg akkurat nå. Jeg prøver (og trenger) å få hvertfall 1 dag hjemme i løpet uka – bare for å slappe 100% av, samle litt ekstra energi og koble ut. Borte bra, men hjemme best <3 Ha en fiiin søndagskveld, mine venner. 



Genser – lignende HER // Wide Pants HER

Q: Hva har dere brukt helga på?

2 kommentarer

2 thoughts on “Min søndag & litt julepreik

  1. Høres ut som en veldig fin helg! Jeg kjenner meg så igjen med juleforberedelsene, klarer nesten ikke å vente til 1. desember og la julebomben eksplodere! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.