Ønskeliste: treningsklær

Categories Mote

Heii dere! Wow, plutselig ble klokka sent jo.. Jaja, bedre sent enn aldri – right? Såå, idag har vært en laaang dag folkens. Jeg var oppe tidlig (04.30 for å være helt korrekt) for å åpne på jobb, før det bar videre på skolen. Vi har startet med nytt fag igjen etter forrige eksamen – her går det unna for å si det sånn!! Herregud, tenk at jeg er ferdig om under 1 mnd da.. Jesus christ, da er jeg (forhåpentligvis) sertifisert PT!!! Himmel og hav noe så skummelt, jeg kan faktisk ikke tenke på det en gang. Anyway, etter skolen var planen egentlig bare å stikke hjemom å spise litt, før jeg skulle på trening – tror dere det skjedde..? Nei. Jeg endte liksom bare opp her idag, og har egentlig ikke gjort en dritt siden. Haha, jaja noen dager er man vell bare litt umotivert og sliten – så da ble det hviledag, total avslapping og null produktivitet. Alt eller ingenting, dere – beskriver livet mitt ganske greit! 

Såå, siden jeg likevell har brukt overdrevent mye tid forran PC`n idag, laget jeg et aldri så lite wish-list innlegg til dere. Det nærmer seg jul, julegave-shopping og bytting av ønskelister – og er det èn ting jeg aldri får nok av, må det være treningsklær. Jeg eelsker hvordan treningsklær har blitt en slags “trend” den siste tiden, og at det faktisk er akseptert å bruke tights og hoodies uansett om du skal på trening eller ikke! Her har dere hvertfall en liten guide til noen av mine favoritter akkurat nå. Enjoy!


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER

 


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER 

Q: Fant du noen favoritter?

4 kommentarer

4 thoughts on “Ønskeliste: treningsklær

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.