Vlogg: Bli med meg på trening!

Categories Videoblogg

God tirsdagsmorgen, sprekinger!! Hvordan var starten på uka? Jeg hadde en lang og fin fridag igår, og fikk faktisk gjort nesten alle de tingene jeg vet gir meg en god følelse, og en fin mandag. Det er faktisk et av de viktigste punktene på min check-list for en fin uke – nemlig å lage meg en bra mandag. Jeg har snakket mye om dette før, men det å starte uka på en fin måte, er faktisk alfa omega. Det trenger ikke bare være i forhold til trening, men generelt jobb, skole, og hverdagslige gjøremål. En god start setter standarden for resten av uka vet dere! 

Min check-list for en bra mandag kan foreksempel være; 
♥​ Sett på vekkerklokka litt tidligere enn nødvendig, og start dagen med litt ekstra god tid, en god frokost og God Morgen Norge. 
♥​ Lag en check-list på telefonen, og huk av for hver ting du får gjort i løpet av dagen. 
♥​ Gjennomfør ukas første treningsøkt. Styrke, kondisjon, løpetur, fjelltur, utetrening, gåtur – same same, bare kom deg ut i bevegelse!
♥​ Lag deg en “gulrot”. Finn en motivasjon for dagen, noe du gleder deg til å gjøre på mandagskvelden når dagen er gjennomført.
♥​ Dra på butikken og kjøp sunn og god mat for uka. Planlegging er nøkkelen til alt godt vet dere, og ukeshandling er absolutt en smart måte å ikke havne i “raske løsninger”-fella på! 
♥​ Avslutt dagen med en god kopp te, noe godt å spise og en gøy serie du liker. 

…God uke ♥​ 

Så vil jeg gjerne dele en liten treningsøkt med dere! Videoen ligger under her, og er rett og slett forslag til øvelser jeg pleier å kjøre for overkroppen. Jeg varierer selvfølgelig – men her har dere et par alternativer hvertfall. Håper dere liker den!
Klikk på bildet for å komme til videoen! 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.