Update & mandagsplaner!

Categories Mote

God morgen, og god mandag folkens!! Da var det ny uke igjen gitt – noen som er klare? Det har blitt litt dårlige updates her i helga, noe som rett og slett er fordi ting har gått i ett. As always. For å kjøre en rask liten update, gikk fredagskvelden til taco og tv-kos hos ei venninne. Lørdag var det opp tidlig på jobb, for så å gjennomføre ukas kondisjonsøkt, før kvelden ble brukt i 60-års bursdag til min tante. Søndag møtte jeg ei venninne på formiddagen for å ta litt bilder og “trene” (ble ei litta restitusjonsøkt kan man si), før jeg dro på jobb resten av kvelden. Så ja, idag kan man trygt si det blir deilig med en liten “fridag”! 

…Så over til dagen idag; idag har jeg hverken skole eller jobb, noe som er utrolig deilig og nødvendig. Jeg har eksamen igjen på onsdag, og må derfor bruke de neste dagene på å lese.. Planen for dagen blir derfor å få unnagjort litt ting her hjemme som jeg ikke har fått gjort i helgen, rydde litt, vaske litt, handle inn mat for uka som kommer (mandagens høydepunkt folkens!!!) og gjennomføre ukas første treningsøkt. Wifey much..? Haha gud, snakk om å leve livet som trebarnsmor i en alder av 22… Jaja, jeg trives. Såå da er det vell bare å sette igang og lage seg en finfinfin mandag – who`s in??

…Bare for å underbygge trebarnsmor-livsstilen, må vi ta et minutt for å snakke om været. Altså hva i alle daaager skjer med at det plutselig ble vinter?!? Jeg vet om ei jente som skal hjem å dra frem parkasen i løpet av uka hvertfall – for jesus christ så kaldt det var å ta disse bildene i går morges. Så må jeg bare legge til hvor mye jeg haaater at huden bare mister all glød og farge, på denne årstiden. Selvbruningen skal definitivt tas i bruk snart! Så hvis noen som har tips til gode selvbruningsprodukter, let me know! 

ANTREKK:  Jakke fra H&M   –   Tights fra Nike   –   Sko fra Get Inspired  –  Hoodie fra BikBok 

Q: Hva er dine mandagsplaner??

1 kommentar

1 thought on “Update & mandagsplaner!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.