Forandring i planene.

Categories Hverdagen

God morgen fredag. Favorittdag.
Haha er det bare meg, eller er det litt mye bilder av kaffe her..? Jeg skjønner ikke greia selv, men jeg finner mye inspirasjon via en kopp kaffe. Om det gav mening? det Jeg drikker mye kaffe. Altfor mye! Jeg jobber bedre, yter bedre, konsentrerer meg bedre og føler meg bedre – med kopp varm kaffe i hånda. Det er noe behagelig, deilig og fint med en stor varm svart kopp med kaffe. Jeg blir varm liksom – i hele meg! Kaffe kaffe kaffe kaffe. Ok ferdig.

A n y w a y . . .  Det er fredag folkens, og de fleste er igang med siste innsats før roen senker seg ikveld. Ahh, det beste med hele uka – fredagskvelden er hellig, spør du meg. Jeg har egentlig full helg med jobb, bursdag og eksamenslesing på planen. Idag blir derfor min fridag – og den skal nytes max! Jeg skulle egentlig starte dagen på trening, noe jeg rett og slett valgte å droppe idag. Når kroppen ikke har fått den søvnen den trenger, vil jeg ikke presse den mer enn nødvendig – det får man absolutt ingenting positivt ut av. Selvom jeg elsker å trene, må jeg bli flinkere på restitusjon og hvile – og da er det å lytte til kroppen, første steg i riktig retning. 

. . .  Etter en vond natt med lite søvn, valgte jeg derimot heller å starte dagen med en laaang morgen, blogglesing, youtube, Pinterest, frokost og kaffe (he he). Nå skal jeg straks komme meg opp av senga, bruke god tid på og sminke å stelle meg, for en liten bytur med ei venninne. Senere skal jeg på taco-besøk og bruke kvelden hos min skjønne Andrea. Perfekt fredag i mine øyne. Jeg tenkte å ta med meg kameraet idag, for rett og slett å samle litt fine minner. Kanskje jeg deler – jeg tror det. God helg, fine ♥​

Q: Hva er dine fredagsplaner?

1 kommentar

1 thought on “Forandring i planene.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.