Litt mer personlig

Categories Hverdagen

Heii og fiin onsdag, dere <3 I skrivende stund sitter jeg på en av Kristiansands hyggeligste cafèer med kaffekopp, musikk i ørene, klar for å jobbe litt med bloggen, og egentlig bare nyte litt alenetid. Jeg trenger det, vet dere! Onsdag er alltid en veldig lang dag for meg. Første alarmen ringer kl.04.30, jeg står opp, spiser litt frokost, drikker en kopp kaffe (den frokosten skal ned uansett hvor tidlig det er, haha) og starter dagen med åpningsvakt på jobb. Det er på en måte deilig å få unnagjort ting tidlig, det liker jeg jo – men til og med jeg må innrømme at 04.30 er litt i tidligste laget, haha! Anyway, etter jobb fikk jeg gjennomført en liten treningsøkt, dro hjem for å dusje og stelle meg, fikset litt småting i leiligheten – og nå sitter jeg her å venter på at lillesøss skal bli ferdig hos frisøren. Jeg skal nemlig en liten tur hjem på middagsbesøk i kveld, så det blir veldig koselig. 

Jeg må foresten spørre dere om en ting. Liker dere litt mer “hverdagslige” innlegg som dette? Ikke bare treningsinspirasjon, liksom? Jeg gjør jo andre ting, og har andre interesser, noe jeg prøver å vise mer av på blogg og snapchat. Her er jeg litt mer personlig på en måte! Instagram er liksom kanalen jeg bruker for å inspirere og motivere, hovedsakelig med tanke på trening og kosthold. Hvis det gav noen mening..? Hope so. Så ja, her har dere en liten collage av mine snapchat-memories. Håper dere setter pris på at jeg deler. Masse kjærlighet ♥♥

Instagram: @marievigebo
Snapchat: Marievi

Q: Hva syntes dere om innlegg som dette?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.