07.11.2017

Categories Hverdagen

06.58 – God tirsdagsmorgen, alle dere A-mennesker der ute. 

Jeg er våken og sitter akkurat nå å koser meg med dagens første kaffekopp, God Morgen Norge og en tom skål som nettopp var full av havregrøt. Sulten på morgenen? Oh yes. Apropos frokost, må jeg faktisk bare fortelle dere hva som skjedde i natt.. Jeg har aldri vært et av de (rare) menneskene som står opp midt på natten for å spise. Sulten eller ikke sulten har egentlig ingen betydning – våkner jeg på natten, ligger jeg i sengen til jeg sovner igjen. Føler bare det er en slags uskreven regel…? Men dere, gjett hvem som måtte stå opp for å spise kl.01.30 i natt??? Joda, det var meg. Hva i all verden? Jeg fikk bare ikke sove i natt, og våknet sånn hvert 15 minutt – HVOR irriterende? Jeg kjente det var noe rart med kroppen. Den kjentes veldig urolig, på en sånn vond og ekkel måte. Så, jeg stod rett og slett opp å laget meg litt mat. Og vet dere hva? Jeg sovnet som en stein etterpå. Akkurat om at kroppen stresset ned og fikk slappe av. Jaja, satser på at det var et engangstilfelle, for jeg orker virkelig ikke bli en natt-spiser. Jeg trenger søvn om natten! 

Processed with VSCO with c1 preset
 

Over til noe litt mer interessant enn mine søvnvansker og rare nattpåfunn. Tusen takk for fine tilbakemeldinger på filmen jeg la ut! Jeg har fått såå mange hyggelige tilbakemeldinger sånn generelt den siste tiden – noe som virkelig gjør meg så sinnsykt glad! Det at noen tar seg tid til å skrive en melding til meg på instagram, eller legge igjen en kommentar her på bloggen, betyr mer enn dere tror. Så tusen hjertelig takk, for at dere er så snille med meg ♥ 

Jeg skal straks starte dagen med en aldri så liten treningsdate med Susann, som forresten snapper for Inspojentene idag!! Add oss på snapchat og få med dere hele økta pluss pluss, der. Resten av dagen går til jobb og eksamenslesing. Ikke sånn superspennende tirsdag, men fin skal den bli! Husk; dagen blir hva du gjør den til, så la oss gjøre den litt ekstra braa ♥

Processed with VSCO with f2 preset

 Vi bloggeees ♥♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.