Video: slik lager jeg proteinpannekaker

Categories Videoblogg
Endelig søndag, og tid for å dele noe jeg har gledet meg såå til å vise dere 
Jeg har lekt meg litt med film og redigering igjen den siste tiden, noe som har resultert i litt videoer av både mat, treningsøkter og diverse jeg håper på å kunne dele med dere etterhvert. Jeg trener, som noen av dere vet, ofte sammen med venninnen min Susann (@susannfrustol på instagram) som også er interessert og superflink med sosiale medier, bilder, film. Vi pleier som regel og hjelpe hverandre med bilder og film, og har (om jeg kan få skryte litt) blitt ganske rutta på dette med å ikke ødelegge hele økta pga et par bilder og litt filming. Vi filmer og knipser med høy puls, for å si det sånn! Såå, fremover tenker jeg å dele flere videoer av økter, øvelser og oppskrifter – og håper dere syntes det er like gøy som meg. Fortell meg gjerne hva dere syntes om tanken, og kom med forslag på videoer dere ønsker å se i kommentarfeltet. 

…Siden det er søndag idag, og mange kanskje bruker dagen på å lage seg en ekstra god frokost (eventuelt lunsj for A-mennesker som meg eheh), tenkte jeg å dele video-oppskrift på verdens beste proteinpannekaker med dere. Altså, disse pannekakene er så sinnsykt gode folkens – aner dere hvor sulten man blir av å sitte å redigere matvideo?? Både jeg og Susann har delt oppskriften et par ganger på instagram, men da vi begge vanligvis lager disse pannekakene på “slump”, er det litt vanskelig å skrive akkurat hvor mye/ hva vi gjør. Så, her har dere video av hele prosessen – håper dere liker den ♥♥

(trykk på bildet for å komme til videoen) 

NB: Husk å skru tannhjulet nede i høyre hjørnet på FULL HD for best mulig kvalitet! 
…Så må jeg bare få si tusen hjertelig takk til verdens beste treningspartner, @Susannfrustol for all hjelp med både bilder, filming, tips og idèer. Såå glad jeg har deg, og såå glad for at du syntes dette er like gøy som meg ♥ ♥ 

Q: Hva syntes dere om flere vlogger? Og hva vil dere se?

1 kommentar

1 thought on “Video: slik lager jeg proteinpannekaker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.