Antrekk, julestemning & eksamenstid

Categories Mote

Hello November <3
Når iPhonen slår seg av i kulda, er det tegn på at vinteren nærmer seg med stormskritt – for guuud så kaldt det plutselig ble da?! Er det sosialt akseptert å gå med parkas nå som det bare er en mnd til Desember? Jeg syntes det. Hvor sykt er det ikke at det bare er èn mnd til desember forresten??? Altså, nå kan vi godt roe ned litt her, for jeg har tenkt til å nyte desember fullt ut – og jeg gidder faktisk ikke at den skal fly forbi uten at jeg får sett på barne-tv, bakt julekaker, pyntet, spist julenisse-sjokolade og drukket kakao. Og ja, hvis noen skulle lure, er Desember min absolutt favoritt mnd i løpet av året. Helt ærlig- finnes det noe koseligere liksom!?! Nei nå må jeg slutte før julestemningen kommer 1 mnd for tidlig her, haha…

Uansett, over til realiteten og dagen idag. Idag starter jeg på min tredje eksamen! Eller altså, jeg skal opp på skolen å trekke en eksamensoppgave som jeg skal jobbe med i hele dag, og levere ikveld. Imorgen skal jeg “fremføre” svaret mitt i form av en praktisk PT-time, utspørring osv. Jeg har gjort dette en gang tidligere, så jeg håper på å være litt mindre nervøs denne gangen – men altså, eksamen er eksamen. Jeg freaker uansett as.. Såå folkens, wish me luck!!



Nikes fra GetInspired – Adidas tights fra New York – Bomber fra H&M Devided – Hoodie fra H&M


Q: Noen flere som gleder seg til jul???

1 kommentar

1 thought on “Antrekk, julestemning & eksamenstid

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.