Spontan fredag!

Categories Trening/helse

God morgen, folkens!! Hvordan har dere det?
Klokka er 06.30 og jeg har spist frokosten min, drukket en kopp kaffe og redigert litt bilder. Jeg har fri idag, men er likevell oppe tidlig fordi jeg skal på kjøretur til Sverigeee med ei venninne fra klassen! Wohoo, hva er vell bedre enn å starte helga med en aldri så liten harryhandel? Turen er egentlig veldig spontan, da vi “planla” dette for et par dager siden, etter en litt for lang dag på skolen – men altså, spontanitet lenge leve!!

Såå, handlelista er sånn halveis planlagt, men hvis noen har noen tips til ting man bør få med seg hjem fra grensa – legg igjen en kommentar!! Jeg skal hvertfall ha BCAA, Kvarg, proteinpudding/barer, sirup/dressinger fra Waldens Farm, litt kjøtt, knekkebrød, Fun-saft, Pepsi Max, candy, kanskje litt treningsklær – og ja, blir nok litt mer også kjenner jeg meg selv rett.. hehe! Følg meg på instagram (@marievigebo), så legger jeg nok ut litt på story i løpet av dagen. Men nå må jeg komme meg opp av senga, stelle meg litt og pakke sekken, før jeg blir hentet. Fiin fredag, mine venner – vi bloggeess
 

Tights AIM`N, Singlet GINA TRICOT, Sportsbh NELLY, Pulseklokke POLAR

By the way, så holder jeg på å redigere en trenings-vlogg til dere for tiden, noe som kan ta litt lengre tid enn forventet.. Jeg hadde redigert ferdig nesten hele videoen, før hele iMovie klikket og ikke ville mer. Jeg restartet en million ganger, og har prøvd alle mulige metoder for å ikke måtte starte på nytt, men nei.. Jeg må dessverre starte på nytt å satse på at det ikke skjer igjen! Guuuuud så irriterende, dere aner ikke.. MEN, vloggen kommer folkens- bare litt senere enn forventet. Håper det går bra og at dere liker den når den kommer <3

Q: Hva er dine fredagsplaner?

1 kommentar

1 thought on “Spontan fredag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.