Todays

Categories Hverdagen

G O D  M O R G E N ,  L Ø R D A G.
Det er noe helt spesielt med lørdag morgen altså, enig? Jeg tror det er roen. Jeg er hjemme hos familien i helgen, egentlig bare for å koble av, kose meg med god mat, tv-kvelder og alt som gir meg energi og glede. Apropos energi og glede- beskriver det gårsdagen ganske greit. Jeg fikk besøk av bestevenninna mi etter skolen, vi bakte brownies, spiste is, godteri og hadde bare tidenes koseligste fredagskveld. Var altfor lenge siden vi hadde sett hverandre, da hun har flyttet bort for å studere – så dette var virkelig en skikkelig etterlengtet kveld! Hahah, sukkersjokk fra hell – men såå verdt det tho!!

(bare for å bytte VELDIG tema), vil jeg takke dere for spørsmålene til spørsmålsrunden! Jeg har screenet de jeg har fått på snap og insta, og tenker å samle alle i ett blogginnlegg. Sounds good? Det er fortsatt rom for flere spørsmål, så om dere lurer på noe angående trening og kosthold, kan dere fortsatt spørre HER.
Nå er planen å nyte lørdagen, og gjøre den så fin som overhode mulig. Sola skinner, og jeg har litt planer som skal gjennomføres før den går ned. Håper alle får en nydelig dag, så blogges vi soon – Masse kjærlighet.

Today, I will not stress over things I can`t controll.”

Processed with VSCO with b5 preset

Q: HVA SKAL DU I DAG?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.