Spørsmålsrunde om trening & kosthold!

Categories Trening/helse

Helloo fine dere 
Først; det er gøy å se at dere er inne og leser det jeg skriver for tiden, det motiverer meg til å gjøre en god jobb med bloggen – så tusen takk for det! Så; idag er det søren meg allerede torsdag igjen!? Hva i all verden skjer med at dagene går så fort da? Jeg fikk ikke oppdatert dere igår fordi jeg rett og slett hadde en skikkelig trøtt dag uten mål og mening.. Jeg hadde tidligvakt på jobb, og fikk ikke sove hele natten før – så når vekkerklokka da ringer klokka 04.30, var jeg egentlig allerede våken. Det sier seg kanskje selv at dagen ikke akkurat går oppover herfra! Haha, huff.. Jeg prøvde meg på en treningsøkt etter jobb for å få opp energien litt, men neida.. 20 min rolig gange på mølla, før jeg holdt på å sovne og bestemte meg for å dra hjem og slappe av istedet… Uten søvn funker ikke kroppen, så det eneste man kan gjøre da – er å gi den hvile.

Idag derimot, er jeg litt mer uthvilt og tenker å prøve meg på en styrkeøkt for bein/rumpe, før jeg skal bruke dagen på litt skolearbeid, møte mamma og fikse litt diverse ting i byen. Satser på en bedre dag enn igår hvertfall. tenkte jeg også å kjøre igang en spørsmålsrunde med tema: trening & kosthold. Jeg får mange spørsmål om disse to tingene, både på instagram, blogg og snapchat, og tenker derfor å samle alt i ett innlegg, og få svart på de tingene dere lurer på. Så folkens, nå har dere sjansen! Legg igjen en kommentar i dette innlegget med alt du lurer på om trening, kosthold, vektnedgang, øvelser, mat tips, you name it.. Ingen spørsmål er dumme, alle må lære en gang – så kjør på! 

Q: Hva lurer du på?

3 kommentarer

3 thoughts on “Spørsmålsrunde om trening & kosthold!

  1. Hvor ofte trener du?
    Spiser du mange kalorier om dagen? Teller du kalorier?
    Favoritt treningsprogram?
    Hva liker du best å trene æ?
    Tips til noen bra øvelser ?

  2. Hvordan ser en vanlig dag ut for deg? Når det kommer til kosthold – hvor mange måltider, hva du spiser, drikker etc. + trening

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.