Dagens planer!

Categories Mote

07:54  G O D  M O R G E N.
Jeg hadde alarmen på 06 idag, noe som betyr at jeg har hatt en skikkelig “Marie morgen” frem til nå. Jeg elsker å våkne tidlig, bruke god tid på frokosten og kaffekoppen min, mens jeg får oppdatert bloggen, redigert litt bilder, sjekket diverse nettsider og bare mentalt forberedt meg på dagen som kommer. Det gjør dagen min mye bedre! Om kvelden er jeg ofte så trøtt at jeg rett og slett ikke orker å oppdatere bloggen, eller klarer å skrive noe meningsfult – så derfor må jeg gjøre det tidlig om morgenen. Utrolig hvor mye man får gjort om man bare står opp tidlig, folkens!

Idag er det skikkelig høstvær ute, himmelen er nesten litt rosa og bladene blåser ned fra trærne. Jeg skal straks dra på meg boblejakken, for dagens første obligatoriske tissetur med Maia. Dagens plan er lagt, og jeg starter den med et par timers undervisning på skolen. Videre blir det jobb, trening, besøk og selvstudie. Full dag med lite tid til pauser, noe som gjør morgentimene ennå mer verdifulle. Lov å si man gleder seg til helgen, allerede..? haha huff, jeg trives i en hektisk hverdag altså, missforstå meg rett – men av og til kan lysten ta litt overhånd! Jeg finner liksom forskjellig type glede i alt jeg gjør på en måte, noe som gjør det vanskelig å si nei til ting. Noen som kjenner seg igjen..? Anyway, nå må jeg opp av senga og ut i høstlufta! Ha en fin dag, mine venner – vi bloggeeees


Jakke NELLY – Tights AIMN – Sko GET INSPIRED – Shades BIKBOK 

Q: Hva er dine tirsdagsplaner?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.