En etterlengtet ettermiddag

Categories Hverdagen

God mandagsmorgen, mine venner! Hvordan har dere det?
Jeg ville egentlig bare stikke innom for å dele disse bildene med dere. Bildene er fra en veldig fin lunsjdate jeg hadde med min beste Andrea, forrige uke. Bønder i byen, kyllingsalat og kaffe – det er liksom vår greie. Du vet de vennene som forstår deg på et dypere nivå? De som setter ord på tanker du ikke klarer å beskrive? Vi er liksom sjelevenner, om det går ann å si. Jeg tørr påstå at vi på en måte trenger hverandre. Så ja, dere kan jo tenke dere at dette var en koselig ettermiddag!

Jeg har en tanke om at bloggen skal være et positivt sted, hvor jeg deler fine øyeblikk, ting som gjør meg glad, inspirasjon og fine stunder. Og akkurat derfor, ville jeg dele disse bildene med dere. Fordi det er en ettermiddag som havner rett inn under den kategorien! God mandag, fine dere



Når “hvor skal vi dra?”  ikke er et spørsmål lengre.


Q: Hva er planene for dagen?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.