Update, ny måned & vaniljepannekaker

Categories Mat

Mandag morgen, ny uke, ny måned, ny start. Noe så deilig, hæ?
Det har vært stille fra meg den siste tiden, noe som (som sagt) har med eksamen, skole og jobb å gjøre.. Når man går et halvårsstudium er det jammen ikke mye tid til overs altså! Jeg hadde som sagt praktisk eksamen nå på fredag, og skal ha ny eksamen allerede på onsdag igjen – denne gangen teoretisk! Herreminhatt – hvordan i all verden dette skal gå, blir spennende å se… Jeg skal hvertfall gjøre mitt aller beste, og så lenge jeg klarer dèt, sier jeg meg fornøyd! Hell og lykke trenger jeg uansett masse av, så ta gjerne en bønn for meg før leggetid. Da blir jeg glad.

…Bare for å oppsummere litt sånn raskt; praktisk eksamen gikk mye bedre enn forventet, hvertfall med tanke på at jeg holdt på å ringe fastlegen i håp om å få legeerklæring 2 timer før jeg skulle levere (tror jeg gikk inn i en slags psykose av ren nervøsitet elns).. Jeg har en tendens til å krisemaximere ALT når jeg er nervøs og vet jeg må prestere.. Sykt mestringsfølelse etterpå tho. Etter eksamen dro jeg ut for å spise med familien. Lillesøss var også hjemme på en liten perm, så hele familien ble sittende og prate å kose oss til langt på kvelden. Skikkelig familietid – veldig nødvendig og sjukt koselig start på helgen! Videre var det klart for jobbhelg – ikke så mye mer å si om det egentlig.. Lørdag kveld etter jobb, fikk jeg besøk av to venninner for en skikkelig catch-up chillekveld. Vi bestilte sushi, spiste goddis, så på Skal Vi Danse, og bare roet helt ned! Søndag ble brukt på jobb, gåtur og kveldstur med lille Maia som har kommet på besøk. Hun skal bo hos meg ei ukes tid nå, noe som blir sjukt koselig!!

S Y K T hvor mye unødvendig info man kan få presset inn i ett innlegg da! Jaja, satser på at dere interesserer dere såpass i meg og mitt enormt spennende liv, at dere gidder å lese alt. For å kompensere, legger jeg ved oppskriften på de deiligste proteinpannekakene i hele verden. Håper dere lager dere en skikkelig fin #pannekakemandag, og en nydelig start på oktober. Kisses and hugs, me.



Mix sammen;
2 egg
1 scoop vaniljeprotein
1 banan
2 dl havregryn/ hvetemel
2 dl melk

Topping;
Frosne bringebær, cottage cheese & sukkerfritt bringebærsyltetøy. Altså her er det jo bare og velge å vrake i muligheter, for pannekake-topping har null grenser. Philadephia sjokoladepålegg, vaniljekesam, skyr, bær, frukt, brunost (min favoritt), proteinbarer, ProPud, peanøttsmør osv osv.. Åh, nå ble jeg sulten igjen – noen andre?

 

Q: Hva er dine mål for den nye måneden?

2 kommentarer

2 thoughts on “Update, ny måned & vaniljepannekaker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.