Alt eller ingenting

Categories Hverdagen

God morgen fra senga.

Jeg beklager så dårlig oppdatering de siste dagene, men tida flyr og jeg får liksom ikke brukt tid på å ta gode bilder og skrive inspirerende innlegg – noe som er skikkelig trist. Jeg vil på en måte ikke gjøre noe halveis, så da blir det liksom alt eller ingenting. Jeg tror faktisk det er nøkkelordet i mitt liv – alt eller ingenting. Jeg jobber med å finne en balanse da – for å ligge ca midt i mellom alt og ingenting, tror jeg faktisk er det beste. Når jeg først får satt meg ned med bloggen, har gode bilder på kameraet, vet hva jeg skal skrive og bare kan la hendene fly over tastaturet – har jeg det skikkelig bra. Når jeg kan sette meg ned å redigere bilder, jobbe med materialet mitt og skape noe fint som jeg kan være ordentlig stolt av, og ønsker å vise frem – det elsker jeg. Det er nok derfor jeg fortsetter med denne bloggen, fordi den gir meg så mye glede og mestringsfølelse. Og ja, oppdateringene kommer litt i hytt og pine – men sånn er det bare akkurat nå. En dag, skal dette være mitt levebrød – den dagen håper jeg å ha funnet balansen mellom alt og ingenting også. Bare meg, bloggen min, og dere.

Ha en fin torsdag, mine venner <3

Q: Har du noen fine torsdagsplaner?
 

2 kommentarer

2 thoughts on “Alt eller ingenting

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.