Av med sminka og på med ullgenseren

Categories Hverdagen

God fredagskveld, mine venner.
Akkurat nå ligger jeg på sofaen på hytta og skriver til dere. Det begynner å bli varmt i hytta, ilden fra peisen lyser meg i annsiktet og varmer meg på føttene. Jeg tror faktisk hyttelivet må være meningen med livet. Roen jeg får her er helt unik. Jeg trenger å reise bort og bare være her av og til. Bekymringsløs lykke. Vi har nettopp spist kveldsmat, drukket te og hatt det hyggelig. Nå ser vi på gullrekka, noe vi skal fortsette med til øynene faller igjen. Jeg håper dere bruker fredagen deres på noe fint – noe som gir deg en god følelse av noe slag. Det er viktig! Fiin fredag og god helg. Vi blogges imorgen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with f2 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with m3 preset Processed with VSCO with b5 preset

 

Q: Hva skal du bruke helgen på?

2 kommentarer

2 thoughts on “Av med sminka og på med ullgenseren

  1. Ååå, det er noe spesielt med hyttelivet altså <3 Min helg er ikkje like kos, skal jobbe kveldsvakter på Pizzabakeren..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.