Ny jakke!!

Categories Mote

Åhh okei, jeg har gledet meg såå til å vise dere denne jakken – see såå fiin da?!? Jeg tenker julaften og glam, uggs og joggedress eller treningstights og en kul hoodie. Denne jakken kan brukes til såå mye og jeg har allerede masse kult i hodet, som jeg gleder meg til å vise dere. Jeg tror helt ærlig den er laget for meg – også er den grønn!! Ja, jeg hadde tenkt å kjøpe svart (as usual), men prøver å utfordre meg selv med litt farger for tiden, så gikk for den med grønnskjær. Kult? Frysepinnen Marie som ofte går med ull når andre går med shorts, trengte denne nå som vinteren nærmer seg. Planen er nemlig å gå i hi i denne jakken i vinter – for jeg nekter å fryse ett halvt år i strekk. I tillegg syntes jeg disse bildene ble så sjukt kule – haha, er det bare meg? Alt i alt, ganske så fornøyd egentlig!
Hva syntes du?

 

Du finner jakken HER

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Ny jakke!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.