En fredag etter min smak

Categories Mat

God kveld mine venner. Klokka er 22.09, og jeg skal straks slukke lyset og hoppe under dyna, for imorgen tidlig venter jobb. Før jeg sovner ville jeg bare dele denne fine fine fredagen med dere. Lillesøster er hjemme på perm fra militæret denne uka, så idag har jeg brukt dagen sammen med henne. Vi har trent, laget mat sammen, vært på kjøretur, handlet litt, spist sushi, sett på The Voice og bare kost oss skikkelig. Kvalitetstid rett og slett <3

… Men nå skal jeg sove og gjøre meg klar for jobbhelg og pensumlesing resten av helgen. Tror faktisk det skal gå fint etter en så fin dag som denne! Håper dere har det bra og nyter helgefølelsen fullt ut –  god natt sov godt dere <3

2 kommentarer

2 thoughts on “En fredag etter min smak

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.