Check!

Categories Hverdagen

Ahh endelig! Da var studiets første arbeidskrav levert. Heii mine venner – og igjen, takk for tolmodigheten deres. Dere er så gode!! Som dere skjønner, har de siste dagene gått til skolearbeid. Vi har holdt på med et arbeidskrav på skolen siden vi startet, hvor oppgaven var å trene to ulike personer, og sette opp et treningsprogram på 4 økter til hver av dem. Sinnsykt gøy og lærerikt, men mye jobb! Jeg gjennomførte de to siste øktene på treningsstudioet på tirsdag, og har brukt de siste dagene på å skrive ferdig oppgaven. Nå er den endelig levert – og det er en veldig god følelse!

…Såå, idag har jeg hatt en skikkelig “Marie morgen” igjen. Jeg sov godt i natt, er uthvilt, stod opp og laget god frokost, kokte kaffe – og brukte lang tid på å komme meg opp av senga. Når man innser at man har sett ferdig God Morgen Norge for andre gang, er det på tide å komme seg opp å starte dagen. Haha! Nå skal jeg bare stelle meg litt, før jeg skal ut å shoote litt bilder med ei venninne. Det kommer mye gøy fremover, så håper dere er like gira som meg! Senere skal jeg på trening og få gjennomført torsdagsøkta – også får vi se hva kvelden bringer. Jeg er hvertfall klar for en superfin torsdag, er dere??

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with b5 preset

…but first, coffee.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with b5 preset

 

Q: Hva er ditt mål med dagen?

5 kommentarer

5 thoughts on “Check!

  1. Hei! Så på instastoryen din i dag og lurer på hvor den sykt kule militær-bomberen er fra?🙌🏻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.