Fabriken

Categories Hverdagen

Det er mandag igjen og ny uke står for tur. Er du klar? Idag er det skikkelig høst. Høst på ordentlig liksom. Jeg har planen klar, og starter med skole om bare et par timer. Det pøsregner og trærne blåser nesten bort. Vi skal ha ute-undervisning idag. Perfekt, hæ? Gode klær, Marie. Det er eneste løsning idag. Resten av dagen går til trening, skolearbeid, ryddig og vasking av leiligheten, og ukeshandling. Jeg gleder meg til å ha checket alle punktene ikveld. Da kan jeg se på Jakten på Kjærligheten og sovne med en god følelse. Kom igjen, Marie – lag deg en bra mandag nå!

Her kommer resten av bildene fra lørdagen på Fabriken i Vennesla. Hvor spesielt og nydelig er ikke dette stedet? Hit må dere dra, om dere får muligheten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with m3 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with m3 preset

…Jeg kan si det tusen ganger – dette er vårt nye favorittsted.

2 kommentarer

2 thoughts on “Fabriken

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.