En litt annerledes lørdag

Categories Skjønnhet

L Ø R D A G 09.09.17

God morgen, fine dere! Har dere hatt en fin helg? For min del, ble helgen litt anderledes enn planlagt.. Jeg skulle egentlig til Molde for å besøke bestevenninna mi – men pga diverse ting, måtte jeg endre planene og bli hjemme istede.. Slike ting er selvfølgelig kjipt, men heldigvis vet jeg at det blir Moldetur så fort jeg får muligheten igjen. Til tross for endring i planene, hadde jeg verdens fineste dag med verdens nydeligste jente igår. Jeg og Andrea var på en liten roadtrip som endte opp med å bli en helt perfekt lørdag. Vi skulle nemlig besøke en helt spesiell cafè/resturant vi hadde fått anbefalt – og jeg sier bare wow, den levde virkelig opp til alle forventninger, og mer enn det. Stemningen i lokalet var nesten litt hellig! Vi spiste en sjukt deilig lunsj, drakk kaffe og hadde det såå koselig. Andy- og Mary time, kaller vi det. Jeg tok masse bilder til dere, og tenkte å lage et eget innlegg med en liten anbefaling. Og til de av dere som bor nær Kristiansand og vil ta turen, het stedet Fabriken, og ligger i Vennesla.

Processed with VSCO with m3 preset


 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with m3 preset
 


 


 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with f2 preset

… Så, i tillegg til masse bilder, brukte jeg også dagen igår på å vlogge! Jeg tenkte å dele litt mer av meg selv og min hverdag med dere, og bestemte meg rett og slett for å filme hele gårsdagen. Jeg vil liksom vise at jeg gjør andre ting enn å trene, spise sunt å gå tur, haha.. Livet mitt er såå mye mer enn det liksom! Men så er det jo ei god stund siden jeg har redigert video, så vi får jo se hvordan dette går.. Jeg tenkte uansett å høre om dette er noe dere hadde syntes var gøy? Legg gjerne igjen en kommentar om dette er noe dere vil se!
 

3 kommentarer

3 thoughts on “En litt annerledes lørdag

  1. Åhh, det hadde vært så morsomt hvis du starter å vlogge! det er alltid like gøy å se på hva andre gjør iløpet av en dag 😊

  2. Jaaa takk til vlogg!! Supergøy å se, du er så inspirerende og sprudlende, Marie❤️ Stå på!
    Klem fra fast leser<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.