Så enkelt, så fint, så nødvendig.

Categories Trening/helse

Jeg er så heldig. Tenk at jeg kan gå 50 meter fra leiligheten – og havne her!?
I går tidlig, røsket jeg med meg kameraet, knyttet joggeskoene og tok turen ut i skogen. Det var ganske tidlig og sola hadde såvidt nådd himmelen. Jeg gikk rundt et nydelig vann, mens jeg hørte på podcasten til Synnøve og Vanessa. Stunder som denne, skal jeg lage flere av – for  ja, det er faktisk så enkelt som at man bare må lage dem selv. For meg, som er vokst opp i “skogen” og har flyttet til byen, er det helt nødvendig å komme seg litt bort fra mas, stress og mennesker i sentrum. Å puste inn den friske lufta i skogen om morgenen, gir en ro jeg ikke finner noe annet sted. Definitivt en perfekt start på lørdagen etter min mening.

. . . and in to the forest I go, to lose my mind and find my soul.  

…Resten av dagen i går ble brukt på studier, før jeg reiste hjem og tok kvelden hos familien. Idag er det nemlig tid for dåp, og jeg skal straks på med finstasen! Tenkte å ta med meg kameraet og få knipset noen bilder til dere! Ellers kan dere følge meg på snap: Marievi og Instagram @Marievigebo for flere updates fra dagen. Veldig koselig med tilbakemeldinger også, det gir meg bare lyst til å dele mer med dere – så vet dere det, hehe..

Ønsker alle en finfin søndag –  snakkeees <3

3 kommentarer

3 thoughts on “Så enkelt, så fint, så nødvendig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.