Uken som gikk, through my iPhone

Categories Hverdagen

Jeg hadde rett folkens – jeg ble faktisk syk! Husker dere jeg skrev at jeg ikke følte meg helt i form igår? Det var ikke uten grunn, for idag ligger jeg her med feber og vondt ledd jeg ikke en gang viste jeg hadde.. Det passer jo aldri bra å bli syk, men akkurat nå, passer det litt i overkant dårlig for min del – så pliis la dette gå over fort som fy! Det kommer kanskje ikke som noen overaskelse, men dagens plan blir derfor å holde senga, lese pensum og spise ingefær. #prayforme

Så, over til uken som gikk. Når jeg ser på bildene under her, ser jeg at jeg egentlig har fått unnagjort ekstremt mye! Jeg har klippet håret, gjennomført gode treningsøkter, vært sosial med venninner, snappet for inspojentene, vært mye på skolen og studert – bare for å nevne noe. Alt i alt, en utrolig fiin uke når jeg tenker meg om! Og til de av dere som vil følge hverdagen min videre, heter jeg Marievi på snap og @Marievigebo på Instagram. Enjoy


 

Q:Hvordan har din uke vært?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.