Spørsmålsrunde!

Categories Hverdagen

Heii mine venner, og tusen millioner takk for tolmodigheten – dere er fantastiske
Ahh, endelig lørdag dere! Ennå ei uke er forbi og idag er planen å roe helt ned. Det var faktisk første dagen på nesten 2 uker, at jeg ikke våknet til alarmen på telefonen, og kunne sove helt til jeg våknet av meg selv. Selvom jeg ikke er noen syvsover, var det såå digg å ikke skulle rekke noe. Jeg brukte god tid på frokosten, tittet litt i forskjellige nettbutikker, drakk kaffe, så litt på tv, og rett og slett bare koste meg med en fiin og rolig lørdagsmorgen. Slike morgenstunder setter jeg såå høyt.

Nå, noen timer senere kjenner jeg meg faktisk ikke helt iform. Jeg tror kanskje jeg brygger på noe, så sånn sett er det bra at dagsplanen ikke krever så mye, så jeg får slappet ordentlig av. Det er restitusjonsdag fra trening idag, og planen er å bruke dagen på å lese. Pensum blir ikke akkurat mindre, og første eksamen er om ca 3 uker, så her er det bare å sette igang! Gud, jeg blir stressa av tanken… Ellers, skal jeg straks en liten tur til byen for å få fikset et par ting til leiligheten, kjøpe noen skrivebøker og en stor pose med godteri! Viktig med litt ekstra motivasjon når man skal bruke lørdagen på studier vett! ;)))

Såå tenkte jeg foresten å kjøre i gang en spørsmålsrunde!! Jeg tenkte til og med og kanskje (merk dere ordet) svare på video…? Jeg syntes egentlig det er ganske gøy å snakke til kameraet, og koser meg veldig på mystory iblandt – så hvorfor ikke liksom? Jeg ser at det har kommet en del nye lesere i det siste, noe jeg setter enormt stor pris på – og tenkte derfor dere kanskje lurer på litt ting? Jeg svarer på alt fra trening og kostholdt, til hverdagslige ting, studier, meninger og tanker.. you name it! Spør om hva dere måtte lure på, så tar jeg det på video om det kommer nok spørsmål. GO GO GO

sudio_marievigebo gir 15% på hele nettsiden. Sjekk utvalget HER
 

Q: Hva lurer du på??

5 kommentarer

5 thoughts on “Spørsmålsrunde!

  1. Alltid morsomt med spørsmålsrunde! 🙂
    Vet ikke om du har sagt noe om det, men hva studerer du? Hvordan ser en typisk treningsuke ut? Fordeling kondisjon/styrke etc.? Hva er målene dine med treningen?

  2. har du hatt noen form for forstyrret forhold til mat? Overspising, underspising e.l. Evt hva gjorde du med det?

  3. Vet ikke om du har et innlegg om det fra før, men hva spiser du cirka ila en dag? Alltid nice med matinspo! Og spiser du mye godis i helgene?

  4. mat i løpet av en dag?
    beste mageøvelser og intervall øvelser??:-)
    hva holder deg motivert?

  5. Hei☺️ Syns du er så flink med treningen din! Du inspirer til sunn og god treningslyst💪🏽 Har du noen tips til gode styrke økter?
    Hva er din favoritt styrke øvelse hvis du måtte velge 1/2 øvelser? Hva liker du best å trene? Og hva spiser du i løpet av en vanlig dag for å føle deg sunn/bra? ☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.