Den nye hverdagen

Categories Trening/helse

Heii, mine venner og god onsdagsmorgen!
Hvordan har dere det?…og til dere som har blitt studenter, hvordan går det på skolen?? Jeg føler det er ei stund siden jeg har skrevet litt sånn “hverdagsinnlegg” nå, så her kommer litt om dagens planer, hva som skjer og tanker rundt den nye hverdagen.

Sommeren begynner å ta slutt, hverdagen er tilbake og høsten nærmer seg. Den kalde lufta begynner å melde seg og mørket kommer sakte men sikkert.. Elsk/hat- forhold til høsten og prøver å fokusere på elsk-delen, foreløpig hvertfall. Skolen er igang for fullt, og jeg merker det er uvandt å være student igjen. Følelsen av å alltid ha noe som burde leses på, gjøres, skrives, øves på og pugges – er tilbake. Jeg er supermotivert for å klare dette, og det skal jeg også gjøre. Samtidig er jeg dårlig på å si nei til ting, prioritere og fokusere på det viktigste. Når alt føles like viktig – hva da? De siste to ukene har jeg presset inn alt på samme tid. Skole, familietid, egentrening, skoletrening, venninnetid, jobb, blogg og selvstudie, på samme dag – det sier seg selv, at det ikke funker veldig bra i lengden… Denne uka jobber jeg med å finne en balanse som jeg kan leve med. Jeg må finne en måte å organisere hverdagen på, som oppfyller mine krav og ønsker, men samtidig ikke sliter meg totalt ut. Jeg er hvertfall motivert for gode rutiner, en fin høst og masse ny kunnskap!

Nå er klokka 07:57 og jeg har straks drukket opp kaffekoppen min. På dagens plan står en rolig morgen, før turen går til universitetet for 2 timer praktisk undervisning. Etter skolen skal jeg møte ei venninne i byen, titte litt i butikker, spise litt og bare kose oss, før kvelden skal brukes på studier. Tenker å kjøre treningsfri idag, for ekstra energi til morgendagens fullkroppsøkt + at jeg er sjukt støl… hahah huff, gårsdagens høyrep legday gjorde jobben sin, for å si det sånn!
Ellers håper jeg alle får en nydelig onsdag, og gjør den så bra som mulig. Vi blogges, babes

sudio_marievigebo gir 15% rabatt på hele nettsiden. Headsettet jeg har, kan dere finne HER

5 kommentarer

5 thoughts on “Den nye hverdagen

  1. Det var litt hardt å komme tilbake på skolen, det skal jeg ærlig innrømme! MEN, det har jo vært livet mitt de siste 18 årene omtrent. Så jeg vet jo nesten ikke om noe annet liv! Det blir utrolig rart å ikke skulle tilbake til skolen neste høst (dersom jeg har fått meg jobb)! Jeg kjenner det akkurat som deg. Å finne den balansegangen mellom skole, trening, sosialt liv og jobb er vanskelig, men man finner ut av det etterhvert 🙂 alt ordner seg for snille piker <3 masse lykke til med skolen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.