Nails by Trude

Categories Skjønnhet

07:06 – tidlig morgen, kaffe i senga, God Morgen Norge på skjermen (elsker forresten at det har startet igjen) og straks skole.

Før jeg løper ut døra på forelesning, vil jeg bare vise dere og tipse dere om verdens flinkeste og skjønneste negldame. Hvis du bor i Kristiansand, er student foreksempel, og syntes byens neglsalonger er litt i dyreste laget (for ja, det syntes hvertfall jeg), bør du dra til denne dama. Trude har sin egen lille neglsalong hjemme hos seg selv, og her blir du virkelig tatt imot med åpne armer. Jeg har testet mange neglesalonger, både i Kristiansand og Oslo, og kan ærlig si jeg aldri har vært mer fornøyd enn hos Trude. Her kan du kan si og ønske akkurat hva du vil, både i forhold til farge, form og design – Trude fikser det

Denne gangen valgte jeg en matt lys-grå fargetone med spiss form. Jeg er såå fornøyd og elsker mine nye matte fiine negler! Nå har jeg gått til Trude ganske lenge for å fikse neglene mine, og begynner faktisk å føle meg skikkelig hjemme der! Vi sitter å snakker om alt og ingenting, drikker kaffe, diller og daller, prøver, feiler og prøver på nytt. Haha, det er såå koselig

. . . Sjekk ut flere nydelige negler av Trude HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with f2 preset

Trude tar kun 600 kr, for alt, uansett hva du vil gjøre. Digg, hæ? Nytt sett negler med valgfri pynt, farge, form og design – for bare 600 kr! Det er halvparten av prisen på de fleste salongene i byen. Send DM til Trude på instagram HER , eventuelt kontakt henne på facebook HER for bestilling av time. Tro meg, du vil ikke angre

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.