Ml for uka + proteinpannekaker

  • 21.08.2017, 08:12

God mandagsmorgen, mine skjnne venner!
Gjett hvem som la seg til sove kl. 20.00 igr kveld, og har sovet helt til n?! Haha, er det mulig...? Jaja, som jeg fortalte dere, var forrige uke litt vell hektisk og jeg lp fra det ene til det andre. Jeg hadde skole hver dag, dro rett p jobb, prvde vre sosial og fikk i tillegg presset inn 4 ganske harde treningskter. Nr helga kom var det heller ikke mye tid til avslappning, da jeg jobbet etter skolen p fredag, og jobbet som servitr i et bryllup hele lrdagen. Igr, da jeg hadde gjennomfrt vakten p jobb, var jeg alts s sliten at jeg trodde jeg hadde blitt syk. Jeg frs, hadde vondt i kroppen og flte meg bare drlig. Typisk bli syk n som hsten og skolen frst er igang tenkte jeg.. Jeg valgte rett og slett avlyse sndagsplanene, legge meg under dyna, spise en stor pose godteri og se p Keeping up with the Kardashians. Idag derimot, da jeg vknet etter 12 timer svn, fler jeg meg s mye bedre - heldigvis! Nr kroppen og hodet ikke jobber sammen, sier den til slutt ifra- noe den nok gjorde igr. Denne uka blir det fokus p skole, lesing, trening og mer avslappning. Jeg er motivert for prve p nytt, finne en litt bedre balanse - og gjre mitt beste for bde kropp og sjel.
Let`s go




PROTEINPANCAKES :

2 dl havregryn
1 ss kesam naturell
1/2 banan
1 scoop proteinpulver (jeg brukte Nutramino sitt med sjokoladesmak)
1 egg
Vann/ melk til rren blir passe tykk

Topp med Nora bringebrsyltety & nyt!

Ingrid Elise

21.08.2017 kl. 14:42
Takk for oppskrift! Denne skal jeg definitivt teste ut :-)

Marie Vigebo

21.08.2017 kl. 18:08
Ingrid Elise: h bare hyggelig, s gy du vil teste ut! Du fr si ifra hva du syntes :D

Jacob

21.08.2017 kl. 20:20
Hvilket studie er det du er begynt p? :)

Search

Bloggdesign

hits