Mål for uka + proteinpannekaker

Categories Mat

God mandagsmorgen, mine skjønne venner!
Gjett hvem som la seg til å sove kl. 20.00 igår kveld, og har sovet helt til nå?! Haha, er det mulig…? Jaja, som jeg fortalte dere, var forrige uke litt vell hektisk og jeg løp fra det ene til det andre. Jeg hadde skole hver dag, dro rett på jobb, prøvde å være sosial og fikk i tillegg presset inn 4 ganske harde treningsøkter. Når helga kom var det heller ikke mye tid til avslappning, da jeg jobbet etter skolen på fredag, og jobbet som servitør i et bryllup hele lørdagen. Igår, da jeg hadde gjennomført vakten på jobb, var jeg altså så sliten at jeg trodde jeg hadde blitt syk. Jeg frøs, hadde vondt i kroppen og følte meg bare dårlig. Typisk å bli syk nå som høsten og skolen først er igang tenkte jeg.. Jeg valgte rett og slett å avlyse søndagsplanene, legge meg under dyna, spise en stor pose godteri og se på Keeping up with the Kardashians. Idag derimot, da jeg våknet etter 12 timer søvn, føler jeg meg såå mye bedre – heldigvis! Når kroppen og hodet ikke jobber sammen, sier den til slutt ifra- noe den nok gjorde igår. Denne uka blir det fokus på skole, lesing, trening og mer avslappning. Jeg er motivert for å prøve på nytt, finne en litt bedre balanse – og gjøre mitt beste for både kropp og sjel.
Let`s go



PROTEINPANCAKES :

2 dl havregryn
1 ss kesam naturell
1/2 banan
1 scoop proteinpulver (jeg brukte Nutramino sitt med sjokoladesmak)
1 egg
Vann/ melk til røren blir passe tykk

Topp med Nora bringebærsyltetøy & nyt!

3 kommentarer

3 thoughts on “Mål for uka + proteinpannekaker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.