Perfekt headsett til trening!

Categories Trening/helse

Okei, jeg har noe sykt gøy å vise dere!! Jeg har vært så heldig å få prøve ut et headset fra Sudiosweden – og shit så digg det er å trene med! Jeg hater liksom å løpe rundt på trening med krøllete ledninger som setter seg fast i alle aparatene, og mobilen i sports-bhen som etterhvert blir gjennomvåt av svette… Noen som føler`n? Headsettene til Sudiosweden har nemlig bluetooth, og kobles bare til telefonen – helt trådløst! Hvor digg er ikke det? I tillegg sitter det godt på øret og er lydtett, så alle rundt deg slipper å høre på musikken din.. Haha, motsettning til koss-headsettet jeg har brukt til nå, altså…!

Ukens økter har vært helt fantastiske, og det er faktisk lenge siden jeg har vært såpass fokusert og motivert på hver eneste trening. Og til dere som ikke liker å trene med headsett, har Sudiosweden også trådløse ørepropper i flere ulike varianter, som jeg vet at flere trenings-profiler er utrolig fornøyd med! Sjekk ut nettsiden til Sudiosweden HER, og bruk rabattkode sudio_marievigebo for å få 15% rabatt på alle produkter.



  RABATTKODE
: sudio_marievigebo
Rabattkoden gir 15% rabatt på hele sortimentet til Sudiosweden.com (adlink)

// Sponset produkt

6 kommentarer

6 thoughts on “Perfekt headsett til trening!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.