Alt du trenger i en lunch bowl!

Categories Mat

Heii igjen, dere ♡♡ Daa var jeg ferdig med skole og trening, og har kommet meg hjem og fått slappet litt av. Viktig å få inn litt gode pauser på dager som dette – hvor man kan sette seg ned å spise, tenke på litt andre ting og rett og slett koble litt ut! Bloggen er på en måte mitt fristed, og når jeg kan sette meg ned med maccen, redigere bilder og skrive til dere – da er jeg virkelig i mitt ess. Så ja, det er egentlig det jeg har brukt tiden på etter jeg kom hjem! Nå skal jeg straks hive meg i dusjen og gjøre meg klar til familiemiddag hjemme. Mamma kommer og henter meg om 1 time, så jeg får vell bare hive meg rundt! Åh, jeg gleder meg til mammas middag – ingenting er bedre enn å komme hjem når hele familien er samlet

Ellers ville jeg bare tipse dere om denne deilige lunsj-salaten jeg lagde etter trening! Altså, etter jeg testet ut ananas og mango i salat, har det blitt min lille favoritt-ingrediens. Det gir såå utrolig frisk, søt og god smak – og da spesielt i tacosalat, hvor det blir en fin kontrast til tacokrydret kjøttdeig foreksempel. Dere måå faktisk bare prøve det! Idag brukte jeg tunfisk, noe som forøvrig også smakte amazing, da det var det eneste jeg hadde (råd til), haha…. Og bare for å ta det med en gang; til dere som klager på at studentøkonomien ikke gir dere muligheten til å spise sunn og næringsrik mat? TULL! Det handler bare om prioriteringer 😉

T U N F I S K S A L A T  :
Valgfri salat og grønnsaker
Tunfisk i vann/olje
Avokado
Mango
Ananas
Kesam/ kvarg
...og sist, men kanskje viktigst;
Riskaker/ speltlumper/ grovt brød/ knekkebrød ved siden av

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.