Ny frokostfavoritt!!

Categories Mat

God onsdagsmorgen, mine venner – hvordan har dere det?
Jeg har en greit hektisk dag i vente, så i skrivende stund nyter jeg frokostskålen min, hører på litt deilig musikk, og gjør meg klar til å starte dagen på trening med ei venninne. Vi skal kjøre rygg/biceps, og skal filme hele programmet til Inspojentenes snapchatkonto. Så legg til inspojentene på snap folkens, så får dere med dere hele treningsøkten, og kan stille spørsmål om det er noe dere lurer på! Susann pleier å svare på spørsmål på mystory-video, så her kan man lære mye gøy om man interesserer seg for trening og en sunn livsstil.

Videre idag, skal jeg rett på skolen for å ha forelesning, for så å avslutte dagen på jobb. Jeg skal fortelle mer om hvordan det gikk med første skoledag og alt sånt, men akkurat nå går ting så sjukt i ett, at jeg nesten ikke henger med selv en gang.. Når man er forberedt på å ikke skulle gå på skole, og planlegger jobb og andre ting deretter, blir det plutselig litt for mye på en gang når man må gjøre alt!! Hahah bedre planlegging neste uke da.. Så var det over til overskriften! For ja, tro det eller ei, har jeg – etter 3 år med havregrøt, bær, cottage cheese og banan – fått en ny frokostfavoritt. Det er sjukt å si, men kanskje på tide..? Den nye frokostfavoritten er da sjokoladegrøt med bringebærsyltetøy. Altså jeg sier bare; dessert eller frokost liksom!?!? Ohyes, så digg er det faktisk. Hemmeligheten er proteinpulver med sjokoladesmak fra Nutramino. Her blander jeg bare havregryn med melk/vann, koker opp, tilsetter proteinpulveret og rører til en jevn grøt. Her trenger man nesten ikke topping en gang, men idag brukte jeg litt sukkerfritt bringebærsyltetøy fra Nora og et par skiver banan. Når jeg da får en kopp kaffe i tillegg, kan jeg ikke få det bedre faktisk. Verdens beste start på dagen, og skikkelig klar for trening, skole og jobb ♡ 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.