Sommervarme & kaffedate

Categories Hverdagen

…meet me where the sky touches the sea.

Er det ikke alltid sånn, egentlig? At sommeren kommer for fullt når den egentlig skal være over snart? Det er hvertfall det som har skjedd her nede på Sørlandet de siste dagene. Ikke at jeg klager, altså – man må aldri klage på for mye sol! Disse bildene er fra fredag og kaffedate med min skjønneste Ida, før jobb. Vi møttes tidlig, dro for å kjøpe kaffe, satte oss på bryggekanten og fikk oppdatert hverandre på livet. Haha, av og til går det litt for lang tid mellom hver gang, og da blir det fort sånn! Elsker at, uansett hvor lenge det går mellom hver gang, vet jeg at Ida alltid vil være der. Venninnetid er såå verdifult

Processed with VSCO with f2 preset

Vakkert, eller hva? En perfekt fredags-formiddag før jobb
Idag folkens, idag er det søndag igjen. Jeg har vært hundepasser i helgen, og har vært hjemme på Vigebo for å passe hundene mens foreldrene mine har vært bortreist. Det har vært såå deilig å bare slappe max av, spise masse godteri, se på serier og ikke gjøre noe annet enn akkurat det jeg vil der og da. Haha, høres kanskje kjedelig ut – men jeg elsker slike helger, og bruker dem faktisk som motivasjon når ukedagene er på sitt mest hektiske. Igår hadde jeg koselig besøk av ei venninne, så da ble det soling på brygga hele dagen og total avslappning. Helga har også gått til å få unnagjort litt bloggjobb, noe som har vært veldig deilig. Dere har mye gøy i vente, og gleder meg skikkelig til å vise dere alt! Jeg har bestemt meg – bloggen skal opp og frem, og det er kun meg det står på. Jeg trenger faen ikke melde meg på paradise hotel for å få en bra blogg – nei, her skal det jobbes på ordentlig.

Q: Hva vil du lese om? Hva kan jeg gjøre bedre? Kom med konstruktiv kritikk, folkens!

9 kommentarer

9 thoughts on “Sommervarme & kaffedate

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.